«Школа food-журналістики та ресторанних комунікацій»

– майстер-класи та семінари від фудблогерів, фуджурналістів, PR-фахівців;

– майстер-класи та семінари від SMM-спеціалістів

– Посилання на подію: Школа фуд-журналістики та ресторанних комунікацій

 

 

ну вгорі ж все написано

Програма Школа food-журналістики та ресторанних комунікацій:

01 листопада 

12:00 Іван Іщенко та Дарі Власенко

Іван Іщенко співзасновник та режисер відеоагенції And Action разом з Дарі заснували домашню пекарню SpacePie і працюють разом. На Школі поділяться своїм досвідом і розкажуть про наступне:

  • як зробити кадр «смачним» або чи потрібно залучати фудстиліста
  • особливості реквізиту, які потрібно врахувати
  • досвід and action у зйомці відео з їжею
  • покроковий аналіз зйомки, на прикладі зйомки рецептів для Молокії

13:00 Марія Банько (PR-фея в Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова, опікуюсь комунікацією 12 ресторанів. Одна з засновників онлайн-часопису про культуру – artmisto.net. Вважаю їжу джерелом естетичного задоволення. Більше, ніж їжу, люблю лише добрі тексти та взагалі цікавий контент. )

«Food-контент: як ресторании взаємодіють з медіа та навіщо створюють власні ЗМІ»

Як витрачати на pr 12 ресторанів не більше 50 доларів на місяць? Етика в комунікації з журналістами. Світові тренди в комунікації ресторанів. Кейси Сім’ї. Проекти: “Сучасний український натюрморт”, “Що їдять герої сучукрліту”, “Теплі історії про гастрономію на інше”, “Гастрономічні експедиції” Як і навіщо ми створили власні медіа: часопис “Остання Барикада”, “Воздвиженка – гастрономічний арт-квартал”, блог “Харч”, Kyiv Gastro Guide, онлайн-журнал про культуру artmisto.net.

 

15:00 Олександра Власюк (The Village Ukraine)

«Людоньки, порадьте” або що відбувається в сфері української фуд-журналістики?»

16:00 Олеся Чорна (керівник проектів Le Silpo, Сільпо Resto та ресторанних проектів Fozzy Food)

Поділиться досвідом коммунікацій, реклами та секретами найгучніших рекламних кейсів.
«Why so serious?» – гумор, іронія, інтелект в комунікаціях ресторанів та фудкортів, а також рітейлових продуктів

17:00 Всеволод Поліщук (спізасновник креативної агенції ReadyTo)

Професійний журналіст і спеціаліст з маркетингу та комунікацій, який мав досвід відкриття і закриття власного пабу, розкаже «Чому не варто вікдкривати свій ресторан»

02 листопада 

12:00 Олена Горбенко (фуд-фудограф та фудблогер – http://mycook.gallery/)

В рамках школи поділиться своїм досвідом та техніками роботи з фотографією. Проведе практичний експрес майстер-клас.
Олена Горбенко входить до 500 кращих фудфотографів світу, учасник престижних фестивалів по фудфотографії, зокрема відзначена на фестивалі VEJLE DK: http://www.foodphotofestival.com/inde…/exhibitions-2017.html
Портфоліо: https://www.flickr.com/photos/94908031@N08/

13:00  Лана Світанкова (пивний ентузіаст, дописувач, перекладач, інтернет-обличчя пивоварні Varvar)

«Як працювати з пивом і вижити»

Ні, працювати з пивом не означає постійно пити його, а потім – лікувальну водичку. Хоча не без цього (не без пива).

Для журналістів: міфологія пива – як боротися. Ресурси (друковані і онлайн), спільноти, люди до яких звернутися по інформацію.

Для тих, хто комунікує з зовнішнім світом зі сфери їжі і напоїв: дзен комунікації на прикладі пивоварні і дотичних закладів (як спілкуватися, якщо ви власник бізнесу або людина, яка відповідає за комунікації)

15:00 Отар Довженко (Школа журналістики Українського католицького університету)

«Чому стандарти потрібні незалежно від того, пишете ви про політику чи про їжу»

16:00 Іванка Крижановська (ex-керівник і головний редактор tochka.net, куратор онлайн-платформи CodeKY)

Ти – прогресивний піарник або власник бізнесу і твоя задача побудувати ефективну комунікацію зі своєю цільовою аудиторією, але на шляху до неї у вас стоїть непробивний посередник-журналіст, який ігнорує всі ваші релізи, листи, дзвінки і погрози. Якщо вам не зрозуміло, чим взагалі займаються журналісти цілими днями і чому про ресторан «Гладіолус» пишуть, і пишуть безкоштовно, а вас відправляють в комерційний відділ, то розмова з головним редактором онлайн-ресурсу про те, як влаштовані ЗМІ і що робити піарнику для того, щоб знайти з ними спільну мову – те, що вам потрібно.

Іванка Крижановська розповість, з чого ж все-таки починається успішна кооперація зі ЗМІ: з підготовки інформаційного приводу або особистого знайомства з головним редактором за чашкою кави?

03 листопада 

12:00 Богдан Павлюх (голова львівського осередку в Асоціації Сомельє України автор блогу про вино Wine is Easy)

«Як писати і розказувати про вино»

13:00 Оксана Кононова (унікальний досвід роботи запуску та підтримки проектів для СКМ, OLX, Goodyear, Monsanto, AlfaBank, НАБУ, Секретаріат Президента України, EUAM, АМКУ, Socar, програми комунікацій по безвізовому режиму, реформи ЖКГ, Велика Кишеня та ін.)

«Бренд: що, навіщо і як говорити в медіа та соцмережах»

  • HoReCa: ключові відмінності в понятті репутації і комунікації від класичного B2C
  •  Дивний новий світ: менше стратегій, більше тактик
  • Знайти і знешкодити: конкурентне поле, SWOT, прогнозування
  • Мовчати не можна відповісти: чи такий страшний медіа-срач, і як його пережити.

14:00 Марія Дем’яненко (Лідер програм з сервісу та стандартизації проекту «Рестросфера»)

«Конфліктні ситуації в ресторані. Як гідно вийти з них та зберегти лояльність гостей»

  • типи гостей в ресторані та як їх визначити;
  • основні види конфліктних ситуацій;
  • як вирішити кожну з них в залежності від типу гостя.

Придбати квиток на фестваль можна тут: https://goo.gl/L4xyu3

Вся програма тут: https://goo.gl/rkAsmK

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>