Готельний лекторій та майстер-класи

  • Готеляри для Готелярів 3 дні разом з керівниками та стратегами готельної індустрії зі всієї України!
  • Більше 15 лекцій – все про готелі, сервіс, маркетинг, персонал тощо
  • 6 практичних майстер-класів з підвищення прибуковості, формування стратегії і презентації готелів в інтернеті
  • Інтерактивний готельний номер з майстер-класами з прибирання!

 

ну вгорі ж все написано

 

 

 

 

 

 

 

 

Програма лекторію та майстер-класів готельної тематики:

1 листопада

  • тема дня: Різні формати готелів. Чи існує безпрограшна модель?
  • модератор Іван Лунь

10:00 Конференц-зал (140) Добровольська Вікторія

Тренер відповідального бізнесу в Radisson Blu Resort Bukovel. Випускник Бірмінгемського університету, 6 років досвіду управління номерним фондом в Rezidor Hotel Group.

Ви успішні, коли допомагаєте іншим, чи допомагають іншим тільки успішні?
Соціально-відповідальний бізнес – як майбутнє всього готелярства від Radisson Blu Resort Bukovel.

11:00 Конференц-зал (140) Волошин Олексій

Керуючий Edem Resort Medical & SPA. В портфелі Олексія з 2005 року найвідоміші готелі України: Донбас Палас, Опера Київ, Рів’єра на Подолі, Лондонська, Вілла Елена в Ялті.

Готель з нестандартною концепцією Adults only (14+) в Україні. Для кого і кому продавати або як я за 1,5 роки жодного разу не “отримав по …”?

11:00 Спецлокація “Готельний номер” від Reikartz Furniture

Вікторія Добровольська. Лекція про організацію, структуру та майбутні тенденції в готельному господарстві. Демонстрація процесу прибирання від супервайзора СГГ Radisson Blu Resort, Bukovel

12:00 Конференц-зал (140) Косенко Юлія 

Засновник консалтингової компанії HoReCa KEYS, що займається навчанням лінійного персоналу готелів та ресторанів. Сертифікований бізнес-тренер та експерт з сервісу.

Сімейний готель як приклад успіху вузької спеціалізації і які можливості це відкриває. Створюйте неповторну цінність для гостя!

13:00 Конференц-зал (40) Загнітна Тетяна

Керуюча готелем Frederic Koklen Boutique Hotel в Одесі, що входить в ТОП 10 Кращих готелів України, має найвищий рейтинг 9.6 на Booking.com і 6 років поспіль №1 в рейтингу TripAdvisor в Одесі!

Бутік-готель: особливості формату, сервісу і продажів.

13:00 Спецлокація “Готельний номер” від Reikartz Furniture. 

Майстер клас: засоби прибирання STIM. Різниця, переваги, недоліки

14:00 Конференц-зал (40) Світлана Карлова

Президент Асоціації “Туризм Одеси”, готеляр, спікер проекту «Гостинність в деталях. Практичні поради від лідерів»

Апарт-готель – успіх в деталях! Сервіс, інновації, аутсорсинг – як правильно налаштувати роботу апарт-готелю?

15:00 Конференц-зал (40) Гордієвич Ольга

Практикуючий лікар-дієтолог. Med-Palace та Mirotel Resort and Spa Hotel 5*, Трускавець

Сучасні SPA готелі та курорти. Чого хочуть гості і хто вони?

15:00 Спецлокація “Готельний номер” від Reikartz Furniture.

Вікторія Добровольська. Лекція тенденції в комплектуванні номера, підхід до прибирання та комплектування у мережевих готелях. Демонстрація процесу прибирання від супервайзора СГГ Radisson Blu Resort, Bukovel

17:00 – 17:30 Конференц-зал (40) Круглий стіл

Різні готелі. Різні формати. Що спільного? Чи існує переможна модель?

О.Волошин, Ю.Косенко, Т.Загнітна, С.Карлова, М. Хмілярчук, О.Гордієвич

17:30 Конференц-зал (40) Остапчук Ліна

Директор Львівського конференц-бюро, яке працює у Львові із 2013 року, і робить все можливе, щоб місто Львів з’явилось на карті ділового туризму Європи.

майстер-клас: Як підготувати успішну заявку на проведення заходу в місті та готелі? Хто є ваш клієнт і як виграти тендер?

2 листопада

  • тема дня: Стратегія. Без чого в готелі успіху не бути?
  • модератор:

10:00 Конференц-зал (140) Carlo Khalife

генеральний менеджер Radisson Blu Resort Bukovel

Виклики та досягнення української гостинності!

11:00 Конференц-зал (140) Блавацька Мирослава

HR керівник Edem Resort Medical&SPA 5*

Протистояння кризі на ринку роботодавця. Формуємо дієву команду попри все.

13:00 Конференц-зал (140) Лунь Іван

Готельний консультант з міжнародною експертизою, відчуттям місцевого ринку та специфіки девелопменту.

«Хочу готель, щоб скоро окупився, і я ним не парився»: алгоритм створення готелю як бізнесу. Львівський ринок сьогодні і за 10 років. Бренди вже біля брами!

14:00-14:30 Конференц-зал (40) Круглий стіл: Без чого готелю не бути? Стандарти? Сервіс? Стратегія? Інвестиції?

14:30 Конференц-зал (40) Міщенко Ольга

Консультант з розробки бізнес концепції, управління, дохідності та прибутковості готелів. На ринку гостинності з 2000 року у проектах СПА готель «Море», аквапарк та готель «Мигдалева роща», готельної мережі «7 днів» та інші.

Майстер клас: Дієві інструменти для збільшення дохідності готелю. Аудит продажів, ціноутворення, тихі сезони та вікна бронювання – як заробляти більше?

16:00 Конференц-зал (40) Гончаренко Тетяна

Досвідчений готеляр, топ менеджер і консультант, фахівець зі стратегічного маркетингу, продажів, планування та розвитку готелів та ресторанів. Керувала номерним фондом від 38 до 2180 номерів в Трускавці, Кам’янці-Подільському, Києві, Львові тощо

Майстер-клас: Стратегічний маркетинг. Без чого не може бути успішних продаж і розвитку бізнесу? Хто це має робити? З чого і коли починати? Чи треба це робити Вам взагалі?
Інтерактивний майстер-клас для керівників.

17:30 Конференц-зал (40) Загнітна Тетяна

Керуюча готелем Frederic Koklen Boutique Hotel в Одесі, що входить в ТОП 10 Кращих готелів України, має найвищий рейтинг 9.6 на Booking.com і 6 років поспіль №1 в рейтингу TripAdvisor в Одесі!

Майстер клас: готель з рейтингом 9.6 на booking.com і 6 лет №1 на Trip Advisor в Одесі! Як заробити і, головне, втримати такий рейтинг?

3 листопада

  • тема дня: Готельні тренди і сучасні стандарти роботи
  • модератор: Ольга Міщенко

10:00 Конференц-зал (140) Тетяна Чор

Засновник компанії “Майстерня гостинності” та журналу “Отельер&Ресторатор”, готельєр, к.е.н. 16 років роботи в готелях (запуск проектів, ребрендінг, навчання персоналу) сертифікований коуч (IFC)

Тренди гостинності найближчих років: які вони і як “спіймати хвилю”. Сам собі trendsetter: як навчитися прогнозувати тенденції.

11:00 Конференц-зал (140) Наталя Полянська

Керівник проекту International Hospitality Awards 2017. Керувала компанією ділового туризму BTL та брала участь у створенні Kyiv Convention & Visitors Bureau. 10 років досвід з організації подій та B2B форумів.

Премії і рейтинги – навіщо вони потрібні? Як участь в Премії допомогає маркетингу: правила і секрети підготовки. Як отримати від участі максимальну користь?

13:00-14:00 Конференц-зал (40) Круглий стіл: Інтернет рулить? Що найважливіше? Без чого можна і не можна обійтися готелю?

14:00 Конференц-зал (40) Процюк Наталя

SEO – практик зі спеціалізацією в туризмі, ТМ СПРАВА

Майстер клас: Монетизація сайту готелю. Сайт готелю як канал продажів: особливості навігації, роботи з відвідувачем і що ви можете робити самі? Чек-лист для перевірки роботи вашого сайту.

15:30 Конференц-зал (40) Золотарьова Катерина

SEO спеціаліст з 7-річним досвідом, інтернет-маркетолог, засновник агенції Site24, автор і методист курсів SEO в SkillUp, спікер львівських і київських конференцій.

Майстер-клас: SEO-стратегія для готелів: як вийти в ТОП без лаж.

15:30 Конференц-зал (40) Бондарь Генадій

Фахівець, проектант готельного IT в Україні та закордоном. Має потужний досвід реновації готельних IT систем.

Сучасні готельні IT системи. Специфіка. Питання і відповіді.

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>