About The Speaker
Демехіна Ілона
Chief Happiness Officer та мотиваційний тренер мережі ресторанів Firstline Group (а це улюблені київські "Любимый Дядя", "ЖЗЛ" та "Итальянская Редакция")
Ну чому, чомууу у працівників немає мотивації? Здається, у цього питання ніколи не буде однозначної відповіді.
Але Chief Happiness Officer та мотиваційний тренер мережі ресторанів Firstline Group (а це улюблені київські «Любимый Дядя», «ЖЗЛ» та «Итальянская Редакция») знає, у чому справа. І вона не у заробітній платі.
Ви хоч раз ставили питання: яка наша спільна мета, що нематеріальне втримує співробітників, які критерії і фільтри відбору працівників та як зробити так, щоб кожен співробітник був носієм цінностей?
Якщо ні, то зможете це зробити разом з Ілоною вже у вересні!